Kompleksowe usługi serwisowe i wsparcie techniczne
Nasza firma od początku swego istnienia stawia równie mocno na sprzedaż najnowszych urządzeń z segmentu automatycznej identyfikacji (autoID), jak i na wsparcie techniczne w zakresie wszystkich oferowanych produktów. Z biegiem lat oferta urządzeń bardzo się rozszerzyła, co sprawiło, że nasz dział techniczny zdobył wiedzę i umiejętności, które pozwalają sprostać wymaganiom stawianym przez rosnące grono klientów.
Od kilku lat odnotowujemy wzrost liczby zakończonych zleceń, a dzięki wsparciu producentów i organizowanym przez nich szkoleniom nasi specjaliści ciągle podnoszą swoje kwalifikacje i potwierdzają je licznymi certyfikatami.
Nasz serwis wykonuje usługi w zakresie wszystkich urządzeń z tych grup:
- drukarek etykiet,
- drukarek kart,
- skanerów kodów kreskowych,
- terminali danych,
- terminali POS,
- czytników OCR.
Co nas wyróżnia
Reagując na dynamiczne zmiany rynku i wzrastające oczekiwania klientów, stale się rozwijamy. Dzięki temu możemy stworzyć indywidualną, odpowiadającą Twoim potrzebom ofertę. Prosimy o skontaktowanie się z działem obsługi klienta i krótki opis interesujących Cię usług.
W ramach wsparcia technicznego i usług serwisowych oferujemy:
- indywidualne przygotowanie urządzeń dla klienta, czyli wgranie odpowiedniego oprogramowania lub personalizację;
- szkolenia umożliwiające pracownikom samodzielną obsługę urządzeń;
- okresowe przeglądy techniczne gwarantujące nieprzerwaną sprawność i dostępność urządzeń.
Usługa diagnostyczna pozwoli zaplanować konserwację sprzętu w najbardziej odpowiednim czasie, dzięki czemu znacznie zmniejszy się ryzyko awarii i przestoju w najmniej odpowiednim momencie. Regularne przeglądy to również znaczący wzrost żywotności urządzeń, mający swoje odzwierciedlenie w TCO – całkowitym koszcie posiadania sprzętu.
Na czym polega serwis drukarek etykiet?
Drukarki etykiet są dość skomplikowanymi urządzeniami, które składają się z wielu elementów. Dlatego ich serwisowanie zajmuje trochę czasu. Serwisant musi bowiem sprawdzić dokładnie każdą część podczas kontroli i ustalić, która z nich nie nadaje się do dalszej eksploatacji. Wobec tego serwis drukarek etykiet polega na:
- kompleksowym przeglądzie głowicy, wałka dociskowego, wrzecion i zespołu napędowego;
- konserwacji czujników, wieszaka, podajnika etykiet oraz obudowy (zarówno od wewnątrz, jak i na zewnątrz);
- testowaniu funkcjonowania czujników;
- kalibracji.
Po tym wszystkim specjalista przygotowuje wydruk testowy. Ma on na celu sprawdzenie, czy serwis drukarki Zebra przebiegł prawidłowo i nie pojawiły się żadne nowe problemy sugerujące pogarszające się funkcjonowanie urządzenia. Na zakończenie prac przeglądowo-konserwacyjnych opracowujemy raport, który zawiera informacje na temat stanu technicznego.
serwis Drukarek Zebra – jak często przeprowadzać?
Nie ma jednej uniwersalnej zasady w tym zakresie. Drukarki pochodzące od uznanych producentów – takich jak Zebra – są uznawane za trwalsze od pozostałych i jest sporo dowodów świadczących o tym przekonaniu. Niemniej nawet najlepsze urządzenia potrzebują od czasu do czasu przejść całościową kontrolę.
Przyjmuje się, że drukarka przemysłowa bądź półprzemysłowa powinna być sprawdzana co 2 lata. Jeśli jednak urządzenie jest mocno eksploatowane, należy skrócić ten okres do roku. A wydłużenie do 4 lata poleca się w przypadku rzadko użytkowanych sprzętów.
W przypadku pozostałych urządzeń w firmie okresy są podobne. Dla przykładu serwis czytników kodów kreskowych warto przeprowadzać wraz z badaniem drukarek.
Ile kosztuje serwis czytników kodów kreskowych?
Cena usług serwisowych jest ściśle uzależniona od zakresu przeprowadzanych prac i ich rodzaju. Dlatego ostateczny koszt wyceniamy indywidualnie. W ten sposób nasi klienci zyskują pewność, że nie zapłacą za cały pakiet usług, których nie potrzebują w danym momencie.
Większość napraw da się wycenić z góry. W niektórych przypadkach może okazać się, że uszkodzenia są poważniejsze, niż wynikałoby to z powierzchownych oględzin. Wówczas informujemy, iż serwis drukarki Zebra czy terminala POS zajmie więcej czasu i pochłonie więcej pieniędzy. Dzięki temu klienci mają okazję zastanowienia się, czy chcą kontynuować naprawy.