Kompleksowe usługi serwisowe i wsparcie techniczne

Nasza firma od początku swego istnienia stawia równie mocno na sprzedaż najnowszych urządzeń z segmentu automatycznej identyfikacji (autoID), jak i na wsparcie techniczne w zakresie wszystkich oferowanych produktów. Z biegiem lat oferta urządzeń bardzo się rozszerzyła, co sprawiło, że nasz dział techniczny zdobył wiedzę i umiejętności, które pozwalają sprostać wymaganiom stawianym przez rosnące grono klientów.

Od kilku lat odnotowujemy wzrost liczby zakończonych zleceń, a dzięki wsparciu producentów i organizowanym przez nich szkoleniom nasi specjaliści ciągle podnoszą swoje kwalifikacje i potwierdzają je licznymi certyfikatami.

Nasz serwis wykonuje usługi w zakresie wszystkich urządzeń z tych grup:

  • drukarek etykiet,
  • drukarek kart,
  • skanerów kodów kreskowych,
  • terminali danych,
  • terminali POS,
  • czytników OCR.

Co nas wyróżnia

Reagując na dynamiczne zmiany rynku i wzrastające oczekiwania klientów, stale się rozwijamy. Dzięki temu możemy stworzyć indywidualną, odpowiadającą Twoim potrzebom ofertę. Prosimy o skontaktowanie się z działem obsługi klienta i krótki opis interesujących Cię usług.

W ramach wsparcia technicznego i usług serwisowych oferujemy:

  • indywidualne przygotowanie urządzeń dla klienta, czyli wgranie odpowiedniego oprogramowania lub personalizację;
  • szkolenia umożliwiające pracownikom samodzielną obsługę urządzeń;
  • okresowe przeglądy techniczne gwarantujące nieprzerwaną sprawność i dostępność urządzeń.

Usługa diagnostyczna pozwoli zaplanować konserwację sprzętu w najbardziej odpowiednim czasie, dzięki czemu znacznie zmniejszy się ryzyko awarii i przestoju w najmniej odpowiednim momencie. Regularne przeglądy to również znaczący wzrost żywotności urządzeń, mający swoje odzwierciedlenie w TCO – całkowitym koszcie posiadania sprzętu.

Wsparcie techniczne Libeli Gliwice
Libeli oferuje wgranie odpowiedniego oprogramowania lub personalizację
Szkolenia techniczne Gliwice Libeli
Szkolenia techniczne umożliwiają pracownikom samodzielną obsługę urządzeń

Na czym polega serwis drukarek etykiet?

Drukarki etykiet są dość skomplikowanymi urządzeniami, które składają się z wielu elementów. Dlatego ich serwisowanie zajmuje trochę czasu. Serwisant musi bowiem sprawdzić dokładnie każdą część podczas kontroli i ustalić, która z nich nie nadaje się do dalszej eksploatacji. Wobec tego serwis drukarek etykiet polega na:

  • kompleksowym przeglądzie głowicy, wałka dociskowego, wrzecion i zespołu napędowego;
  • konserwacji czujników, wieszaka, podajnika etykiet oraz obudowy (zarówno od wewnątrz, jak i na zewnątrz);
  • testowaniu funkcjonowania czujników;
  • kalibracji.

Po tym wszystkim specjalista przygotowuje wydruk testowy. Ma on na celu sprawdzenie, czy serwis drukarki Zebra przebiegł prawidłowo i nie pojawiły się żadne nowe problemy sugerujące pogarszające się funkcjonowanie urządzenia. Na zakończenie prac przeglądowo-konserwacyjnych opracowujemy raport, który zawiera informacje na temat stanu technicznego.

serwis Drukarek Zebra – jak często przeprowadzać?

Nie ma jednej uniwersalnej zasady w tym zakresie. Drukarki pochodzące od uznanych producentów – takich jak Zebra – są uznawane za trwalsze od pozostałych i jest sporo dowodów świadczących o tym przekonaniu. Niemniej nawet najlepsze urządzenia potrzebują od czasu do czasu przejść całościową kontrolę.
Przyjmuje się, że drukarka przemysłowa bądź półprzemysłowa powinna być sprawdzana co 2 lata. Jeśli jednak urządzenie jest mocno eksploatowane, należy skrócić ten okres do roku. A wydłużenie do 4 lata poleca się w przypadku rzadko użytkowanych sprzętów.
W przypadku pozostałych urządzeń w firmie okresy są podobne. Dla przykładu serwis czytników kodów kreskowych warto przeprowadzać wraz z badaniem drukarek.

Ile kosztuje serwis czytników kodów kreskowych?

Cena usług serwisowych jest ściśle uzależniona od zakresu przeprowadzanych prac i ich rodzaju. Dlatego ostateczny koszt wyceniamy indywidualnie. W ten sposób nasi klienci zyskują pewność, że nie zapłacą za cały pakiet usług, których nie potrzebują w danym momencie.
Większość napraw da się wycenić z góry. W niektórych przypadkach może okazać się, że uszkodzenia są poważniejsze, niż wynikałoby to z powierzchownych oględzin. Wówczas informujemy, iż serwis drukarki Zebra czy terminala POS zajmie więcej czasu i pochłonie więcej pieniędzy. Dzięki temu klienci mają okazję zastanowienia się, czy chcą kontynuować naprawy.